Scary Oliver

Standard

Mannen har fått en Flavour Shaker i julklapp. Jamie Oliver har designat en shaker som innehåller en liten hård kula. Den ska tydligen pressa fram smakerna i det som skakas på ett fantastiskt sätt. Shakern invigs när jag skakar basilikablad så jag nästan får kramp i armen. Det ska bli en basilikaolja.

– Ähhhh, hörs från babysittern.
Där sitter dottern med darrande underläpp. Jag slutar skaka. Underläppen slutar darra. Jag återupptar skakandet. Alva börjar gråta igen. Jag slutar. Gråten tystnar.
– Hon är rädd för shakern, konstaterar mannen.

Lilla gumman. Det är inte lätt när Scary Oliver slår till.

One response »

Kommentera

