Ettårsjubileum

Standard

Idag är det ett år sedan jag skrev det allra första blogginlägget. Då låg Alva fortfarande i magen. Ett år senare har jag skrivit över 400 inlägg och haft drygt 27 000 besök på min blogg. Allt tack vare Masarinmamman som berättade om sin blogg medan en mjuk liten masarin och min stora mage trängdes i mitt knä någon gång i slutet av juni förra året. Masarinmammans blogg var faktiskt den första jag läste överhuvudtaget.

Snart är en underbar föräldraledighet över. Förutom huvudanledningen, min ljuvliga lilla Alva, har bloggen varit en del i att det varit så kul. Varje dag har jag fått en liten egen stund att ägna mig åt skrivandet som jag tycker så mycket om. Och än tänker jag inte sluta.

One response »

Kommentera

