Behovet av att snusa i dotterns nacke

Standard

Jag kör in näsan i Alvas nacke, pussar hennes hår och mjuka kinder, luktar och sniffar på min älskade dotter. Hur länge kvarstår behovet av att snusa på sitt barn? Inga droger i världen kan vara mer beroendesframkallande än detta ljuvliga. Men jag är trettisex och även om min mamma gärna kramas så gör hon inte några överdrivna utfall att just snusa mig i nacken. Så finns det en ålder på barnet när det här beroendet går över? Eller är det egentligen en normfråga? Är det så att min mamma egentligen fortfarande har behovet av att dra mig intill sig i sängen och köra ner sin näsa i min nacke? Men att hennes modershjärta sorgset konstaterar att jag är för gammal? Jag vet inte. Men jag passar på att njuta av snusandet så länge det nu varar.

One response »

  1. Jag har inte mer erfarenhet att delge, förutom den att jag fortfarande vill – och får – snusa sexåringen i nacken NÄSTAN när som helst.

    Och jag och maken gör det fortfarande, men det är ju en annan historia. :o)

Kommentera

